Wednesday, April 22, 2009

Budak itu...

Budak itu...
Budak yang ingin ku kisahkan tentangnya...

Budak itu..
Ini sajak mengenainya...

Budak itu...
Si tinggi lampai...

Budak itu....
yang kuat emo nya...

Budak itu...
yang jerawat nya lagi banyak dari daku..hoho

Budak itu...
yang ingin menyelamatkan anak si pontianak...

Budak itu...
rakan ku dari matrikulasi...

Budak itu...
yang bila sakit, cari daku di depan masjid KMK mencari ubat..

Budak itu..
yang selalu makan bekalan biskut daku di dalam kelas..

Budak itu...
yang selalu berkepit dengan moyang dan sedih bila moyang dah ada awek..haha

Budak itu..
yang ske ski panggey aku mak cik..kambeng tol..

Budak itu...
kambeng f5t1...haha!

Budak itu...
yang hutang choc muffin dengan daku sehingga sekarang...

Budak itu...
yang suka pada budak-budak...

Budak itu...
yang suka akan kontroversi...

Budak itu...
yang sukakan perhatian...

Budak itu...
yang berjalan mengalahkan American's Next Top Model..

Budak itu...
sudah jarang berhubung sama aku...

Budak itu...
yang banyak berceloteh dengan aku semalam...

Budak itu...
yang mulut macam Azwan Ali...haha cuma baek cket...

Budak itu..
Dia budak itu...

Walaupun aku ada budak kecek, budak manja, budak ding dong...
kamu tetap budak aku...

Kamu budak itu...
Aku tahu.. kamu membaca ini..

Haha..Saje jerk..hihi

No comments:

Post a Comment